Pro mě bude navždy Fallout spojený s RPG, taktikou a izometrickým pohledem, jakákoliv varianta z pohledu první osoby je pro mě jen obyčejná střílečka na motivu Falloutu. A střílečky, auta a sportovní hry mě prostě nebaví.
Odpovědět1 2
Už kolik let mi přijde, že "otevřený svět" znamená spíš "šetřili jsme na scénáristovi, takže příběh hraje vedlejší roli". Na druhou stranu je i chápu, automaticky generovaný quest "jdi tam a tam a zabij tam XY potvor" je o dost levnější. Žádná práce grafika navíc, žádná práce animátora navíc, nemusí se nic skriptovat, stačí že na úotvoru zaútočíte a ona už se brání. Jenže jako zákazníka mě to štve.
Odpovědět0 1
Otevřený svět se dá udělat tak jak ho popisuješ, to je případ Fallout 76. Ale taky se dá udělat fungující, živý a zábavný. Jako v Kingdom Come nebo Zaklínači 3.
Odpovědět1 0
Ano, nepopírám, že se dá udělat i dobře. jen říkám, že to v naprosté většině případů zrovna dobře nedopadne. Ať už z důvodu neumětelství, nebo že ani nebyl zájem.
Odpovědět0 0
Obsidian hlavně dělal Fallout New Vegas, čili dosud nejlepší díl Falloutu. Jo a byl taky ve 3D, dalo se přepínat mezi pohledem první osoby a třetí osoby. Počítám, že tohle na FNW naváže a nemůžu se dočkat. Fallout je mrtev, ať žije Outer worlds.
Odpovědět3 1
New Vegas byl fajn, vice nez Fallout 3, ale delat z nej nejlepsi dil, to rohodne ne. Nejlepsi byl Fallout 1 a 2, ten postapo Skyrim mi moc nesedl.
Odpovědět0 0
Fallouty devadesátých let jsou dost idealizované, ve skutečnosti by bez nánosu nostalgie až tak úžasně nebyly. Nástupcem původních devadesátkových Falloutů je hra Wasteland 2 od ineXile, vyšla asi 3 roky nazpátek. Docela doporučuju.
Odpovědět1 0
urcite i nostalgie hraje svou roli, ale me se vice libil tahovy system a hlavne atmosfera a celkova napln starych Falloutu me proste bavila....u F1 jsem mel problem se od hry odtrhnout u F3 jsem se pomalu musel dokopavat, abych to vubec zapnul..
Odpovědět0 0